برایم بخند

زندگی در لبخند تو خلاصه میشود

برایم بخند

زندگی در لبخند تو خلاصه میشود

سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۴۰۰، ۰۷:۰۱ ق.ظ

دلخوشی6

امروز زور مرده.. دیروز ولنتاین بود و فردا تولدم.. نمیدونم.. فقط خیل خوشحالم:)

حقیقتا از چند وقت پیش دنبال گلفروش بودم و این یارو نمود منو تا همین دسته گل کوچیکو برام درست کرد🙄

خب میدونی که چقدرررر سختی کشیدم که نفهمی و جلو خودمو بگیرم که لو ندم😂😂

میدونی چیزی که ازت میخواستمو بهم دادی.. ذوق و خوشحالیت قشنگرین هدیه ایه که میتونم ببینمش و حسش کنم:)

وقتی میخندی انگار دنیا رنگی تره.. انگار همه چی برای من و تو ساخته شده:)

میخوام بدونی داشتنت.. دیدن لبخندت.. تنها چیزیه که از این دنیا میخوام.. پشمک من:)

عه راستی پشمک صدات میکنم.. همونقدر نرم.. همونقدر شیرین.. همونقدر دوست داشتنی:)❤️

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۲۶
Potato 🥔:)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی