برایم بخند

زندگی در لبخند تو خلاصه میشود

برایم بخند

زندگی در لبخند تو خلاصه میشود

دوشنبه, ۲۷ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۱۷ ب.ظ

ویدیو کال1

خب تونستم امشب باهاش ویدیو کال بگیرم:)

مامانش خونه نبود..

همون اولش بحث گوهیو پیش کشیدم.. ولی جمعش کردم:)

سعی کردم یکم اذیتش کنم:)))🔞

و خب مثل اینکه موفق بودم:)😁

فقط نذاشت رو نمایی کنم.. اصرار داشت بریم چت.. خنده هاش دیوونه کننده بود:))

تازه حموم کردم.. و همه فکرم اینه که.. از کی انقد براع عزیز شد

بیخیال درس.. امشب میخوام راحت کنارش بخوابم:))❤️

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۰/۲۷
Potato 🥔:)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی